Rekrutacja do liceum
UWAGA! W tym roku rekrutacja będzie prowadzona z wykorzystaniem elektronicznego systemu, w którym uczestniczą mińskie szkoły ponadpodstawowe.
Link do systemu naboru: <span style="color: blue">https://minskmazowiecki.edu.com.pl/kandydat/app/offer_school_details.xht...</span>
W roku szkolnym 2024/2025 zapraszamy do klas:
- humanistyczno-dziennikarskiej (przedmioty roszerzone: j. polski, historia) - dla zamierzających studiować np. dziennikarstwo
- matematyczno-fizycznej z poszerzonym j. angielskim (przedmioty rozszerzone: matematyka, fizyka, j. angielski) - dla zamierzających studiować np. kierunki politechniczn
- matematyczno-biologicznej z poszerzonym j. angielskim, (przedmioty rozszerzone: matematyka, biologia, j. angielski)
Dokumenty:
- kwestionariusz kandydata (do odebrania w sekretariacie szkoły lub do pobrania na szkolnej stronie)
- kopia świadectwa ukończenia kl. VII
- oceny semestralne w klasie VIII (może być wydruk z dziennika elektronicznego)
- skrócony odpis aktu urodzenia
- można załączyć opinię księdza proboszcza lub katechety
- informacja o szczególnych osiągnięciach
- fotografie (2 podpisane)
- orzeczenia i opinia o potrzebie kształcenia specjalnego (gdy są wydane)
Po zakończeniu roku szkolnego:
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej
- wyniki sprawdzianu ósmoklasisty (po otrzymaniu zaświadczenia)
- karta zdrowia
Harmonogram rekrutacji w SLO na rok szkolny 2024/2025 (ważne terminy)
Od 24 kwietnia przyjmowane są zgłoszenia i umawiane spotkania z ks. Dyrektorem.
Po złożeniu podania rozmowa z ks. Dyrektorem wg ustalonego w sekretariacie harmonogramu. Rodzice uczniów Publicznej Salezjańskiej Szkoły Podstawowej, którzy brali udział w rekrutacji do naszej szkoły podstawowej, a nie zostali przyjęci, o ile chcą, mogą uczestniczyć w rozmowie z ks. Dyrektorem. Dla kandydatów do liceum uczestnictwo w rozmowie z ks. Dyrektorem jest obowiązkowe.
Kandydaci, ich rodzice/opiekunowie ustalają teminy spotkań przez sekretariat szkoły w dniach poniedziałek-piątek w ogdzinach 8.30-15.30 osobiście lub telefonicznie - tel. 257410601.
Nabór elektorniczny:
Od 15 maja do 29 mja 2024 roku godz. 15.00 wypełnienie wniosku w systemie
Od 3 lipca do 10 lipca 2024 r. godz. 15.00 kandydaci uzupełniają wniosek o przyjęcie do szkoły o świadectwo ukończenia szkoły i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz mają możliwość zmiany wniosku o przyjęcie, w tym zmiana szkól, do których uczeń kandyduje.
Do 15 lipca 2024 r. do godz. 16.00 komisja rekrutacyjna dokonuje weryfikacji wniosków i innych dokumentów złożonych przez kandydata;
Dnia 19 lipca 2024 roku do godz. 12.00 ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów klasy pierwszej i listy kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów klasy pierwszej.
Od 19 lipca od godz. 12.00 do 24 lipca do godz. 15.00 – kandydaci umieszczeni na listach kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia potwierdzają wolę podjęcia nauki w liceum poprzez:
złożenie oryginału świadectwa i oryginału zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej;
Dnia 25 lipca do godz. 14.00 szkolna komisja rekrutacyjno-kwalifikacyjna ogłasza listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły lub informację o liczbie wolnych miejsc.
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA 2024/2025
TETRMINY
Informacje dodatkowe
Podanie/kwestionariusz kandydata (Kwestionariusz (podanie) kandydata do szkoły należy pobrać ze strony lub odebrać w sekretariacie szkoły. Natomiast wymagania i oczekiwania od uczniów szkół salezjańskich oraz rodziców są do odebrania w sekretariacie szkoły) lub elektronicznym systemie rekrutacji.
Uwaga!
Organem prowadzącym jest Towarzystwo Salezjańskie Inspektoria (Prowincja) św. Stanisław Kostki z siedzibą w Warszawie.