Wycieczka nad morze klas 2A i 3A SLO maj 2022

Autor galerii: Uczestnicy wycieczki 10 - 13 maja 2022

W dniach 10-13 maja 2022 roku klasy 2a i 3a Salezjańskiego Liceum Ogólnokształcącego razem z opiekunami p. Barbarą Redą, Katarzyną Wasil i Karoliną Kaczyńską wyjechały na wycieczkę nad Morze Bałtyckie.
Wyruszyliśmy spod szkoły o godz. 7:30 po błogosławieństwie ks. Dyrektora Ryszarda Woźniaka. Mieszkaliśmy w pensjonacie w Kątach Rybackich, nad Zalewem Wiślanym. Wieczorem, po spacerze wzdłuż brzegu morza, spędziliśmy miło czas przy ognisku wraz z akompaniamentem gitary. Drugiego dnia zwiedzaliśmy Trójmiasto. Na początku widzieliśmy port w Gdyni, następnie podziwialiśmy Sopot. Na samym końcu dojechaliśmy do Gdańska, gdzie zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, między innymi Stocznię, Europejskie Centrum Solidarności oraz Stare Miasto. Przedostatniego dnia pojechaliśmy do obozu koncentracyjnego w Sztutowie, który wywarł na nas ogromne wrażenie. Następnie udaliśmy się do Krynicy Morskiej, gdzie mogliśmy coś zjeść, pospacerować i odpocząć na plaży. Wieczorem podziwialiśmy zachód słońca nad Bałtykiem, a po powrocie do ośrodka czekała nas dyskoteka. Ostatniego dnia ze smutkiem, ale też nowymi wspomnieniami i doświadczeniami opuściliśmy pensjonat i udaliśmy się do Malborka. Po zwiedzeniu zamku obowiązkowo pojechaliśmy do McDonald’a, a następnie wróciliśmy do domu. To była wspaniała wycieczka i mamy nadzieję na następny wspólny wyjazd jak najszybciej.